”Septembriks võtsin endale puhkuse ja läbisin lapsega iga päev koolitee (kuna 10 km kooli ja peab bussiga sõitma + kõndima). Olenevalt siis tundide lõppemise ajast ootasin last kooli juures ja sõitsime ühistranspordiga koju. Harjutatud sai erinevate bussidega (marsa v. Liinibuss).”
„Sel nädalal viin ja toon mina, mul puhkus. Kuid lapsel juba plaan hakata üksi käima, hakkab peale tunde ise koju tulema. Usaldan teda, ta on arukas laps ja olen kindel, et ta saab hästi hakkama, olgugi, et olen ise õhtuni tööl.”
„Kui kooli on võimalik minna jala või ühisrtanspordiga, tuleks ikka lapsele selgeks õpetada iseseisvalt kooli minemine. Nagunii pole vanematel alati võimalik laps kooli viia. Laps ei saa ometi koolist puududa sellepärast, et ema oli haige või komandeeringus.”
Kasutage GPS seadet. Tikutopsi suurune karbike võimaldab teil näha igal ajahetkel, kas laps liigub kokkulepitud teed pidi. Määrake veebiteenuses kaardi peal alad kuhu lapse sisenedes, või sealt väljudes saate oma nutiseadmesse teateid ja te ei pea enam pidevalt mõtlema, kus teie laps on või mis ta teeb. Teil on täpne ülevaade igal ajahetkel kus teie laps parajasti asub.
Erinevalt mobiiltelefonist, kestab GPS seadme aku oluliselt kauem, ei karda vett ega vargaid. Kui ta koolikotti pista, on ka kott kogu aeg silma all.
Ühiskasutuses olevate sõidukite broneerimismooduli kasutamine.
Autode ühikasutus on tähelepanuväärne võimalus ettevõtte masinapargi optimeerimisel. Pole vahet, kas masinapargi suuruseks on 10 või 100 ühikut, efekt on garanteeritud.
Gotlandi regiooni üks eesmärke on muuta piirkond ökoloogiliselt jätkusuutlikuks. Selle raames kuulutati välja riigihange omavalitsusele kuuluva 300 transpordiühiku kaugjälgimiseks ja sõidukipargiga seotud kulutuste optimeerimiseks.
Metroteci poolt võidetud pakkumine, mille tulipunktiks on sõidukite ühiskasutus, võimaldab broneerimisperioodil juhtida auto kesklukku ja valvesignalisatsiooni mobiililt. Nutikas lisavõimalus välistab sekeldused võtmete üleandmisel ja hoiab märkamatult kogu protsessi sünkroniseeritult kontrolli all.
Kasutades nutifoni või arvutit saab kasutaja reserveerida endale sõiduki eelseisvaks perioodiks. Broneerimissüsteemi aruanne annab hea ülevaate ühisressursi kasutusest üleüldse.
30. maist kuni 5. juunini 2016. a. toimuvad Saaremaal Eesti Tiibvarjuspordi Liidu poolt korraldatavad lennuvõistlused, ametliku nimetusega Esimesed FAI Maailma Motovarju Enduro Karikavõistlused. Sama formaadi raames viiakse võistlus juba kolmandat korda läbi ka Põhjamaade Nordic sarjas. Tegemist on kestvuslennuga, kus iga piloot lendab päevas kuni 5 tundi ja täidab erinevaid ülesandeid, nagu orienteerumine ja maandumine erinevates tingimustes. Selleks et tõsta lendurite turvalisust on enamus võistlejaid varustatud Metroteci P-träkkeritega. Lenduril on õnnetuse korral kasutada ka SOS-nupp, mis edastab ta koordinaadid ning aitab abistajatel kiiresti kohale jõuda. Kuna võistlus on atraktiivne, siis Metroteci poolt välja töötatud kaasaegne lahendus ning vastavad seadmed abistavad ülevaate saamisel võistluste käigust pealtvaatajaid kohapeal ja kaugemal maailmas.
Start on antud 4x4 Reiside järjekordsele polaarsõidule. Sihtkohaks on Kara meres asetsev Dicksoni saar, kuhu teadaolevalt ükski ratasauto omal jõul senini veel jõudnud pole. Trass saab kulgema Jenissei jõe jääl ning paikades kus nii suvel kui ka talvel puuduvad igasugused teed. Veebruarikuu keskmine temperatuur Dicksonil on -30 kraadi. Reisiblogi: 4x4reisid.blogspot.com ja fb.com/4x4reisid. Reisiseltskonna paiknemist vaata kaardilt www.metrotec.ee/4x4
Läbi aegade on Metrotec oma veebikeskkonnas kajastanud erinevate seiklejate liikumisi. Olgu see siis Tartu Maraton, üle Soome lahe ujumine, maasturite retk Mongooliasse või Amphibeari reis ümber maailma.
Sedapuhku on fookuses 4x4 reisigrupi ekspeditsioon Kesk-Aasiasse. Teele jäävad "Põrgu Värava" nime all tuntud hiiglaslik gaasikraater Karakumi kõrbes, maa-alune järv Kow-Ata, lõigukesed kuulsast Siiditeest, Afganistani piiri mööda looklev Pamiiri "kiirtee", hulganisti imelist loodust, erinevat kultuuri, unustuste hõlma vajunud külad ja turud. Pamiiri maantee on maailmas kõrguselt teine ja tõuseb kuni 4655 meetrini merepinnast. Tehnika pannakse proovile oludes, kus loota saab vaid iseendale ja heale õnnele.
Reisiseltskonna paiknemine ja teekond on jälgitav lingilt metrotec.ee/4x4
Uudiseid ja pilte sirvi Facebookis aadressil facebook.com/4x4reisid
13. jaanuari öösel väljastas süsteem alarmi kütusevargusest, autoomanik sekkus operatiivselt.
Loe edasi: tartupostimees.ee/2659224/kutusevargusest-teatas-andur-mobiilile
Erinevatel eesmärkidel on amfiibautosid ehitatud läbi aegade. Kui palju on aga selliseid insenere, kes konstrueerivad maismaasõiduki samaaegselt ka ookeanisõidukiks? Üks on kindlasti - Mait Nilson. Klõpsa lingil www.amphibear.ee ja loe, kuidas see on teoks saanud. Aastatepikkust tööd kroonib unistuste grande finale - 2.novembril alustab Mait oma autol ümbermaailmareisi. Esimene tõsisem veetõke on Gibraltari väin. Kliki lingil www.metrotec.ee/amphibear ja jälgi Amphibear'i tema 9 kuulisel teekonnal.
Veebiteenuse mobiilne versioon mobile.metrotec.ee teeb masinate paiknemise nähtavaks sinu nutitelefonis või tahvelarvutil. Ava oma mobiilses seadmes veebilehitseja, säti aadressiks mobile.metrotec.ee ning sa näed oma masinate asukohti, saad pidada autojuhtidega infovahetust, tekitada uusi sihtkohi ning saata neid navidele.
Ja jälle on käes Tartu Maratoni aeg. Ja endiselt on osavõtjate tervislikku turvalisust rajal tagamas Tartu Kiirabi brigaadid - nii suuskadel kui ratastel. Ja otseloomulikult on nende paiknemine ning tegevus nähtav dispetšerile ning väärtuslik ressurss seeläbi operatiivselt rakendatav potentsiaalse abivajaja huvides. Ja seda hinnalisem karmides ilmastikuoludes. Ja seire tehniline lahendus nii riist- kui tarkvaraline on 100% Eestimaine ning parem kui kunagi varem.
Näitliku agitatsiooni eesmärgil on Metrotec OÜ varustanud seadmetega ka grupi maratoonareid ning loonud veebikeskkonna võistlejate liikumise jälgimiseks.
Klõpsa lingil www.metrotec.ee/tartumaraton2011 ja vaata kuidas kulgevad rajal erineva ettevalmistustasemega suusaharrastajad ning jälgi taustal kiirabide tegutsemist.
Ja vaata juurde F-Track FM toodet tutvustavat videot, mis „toob autojuhi kontorisse“. Kaugjuhitav navigatsiooniterminal kabiinis loob kahepoolse kaarditoega andmeside autojuhi ja kontori vahel.
Kontoris kaardile märgitud sihtkoht kantakse hiireklikiga autojuhi naviseadme ekraanile. Maksimaalne mõistetavus minimaalse infohulga kaudu!
Juht võtab töö vastu ja navigaator juhatab ta kohale. Lisaks masinate asukohtadele ja hõivatusele on kontorile näha ka sihtkohainfo ja ülesande täitmiseks kuluv aeg.
Teekond sihtkohta on jälgitav reaalajas. Täpsed suunised säästavad nii aega kui kütust. Kaardile visualiseeritud töökäsk kombineerituna navigaatori liiklussuunistega teeb autojuhi töö lihtsaks ja stressivabaks.
Lisaks automatiseeritud teadetele võimaldab navigatsiooniterminal juhile ja kontorile kahepoolset infovahetust. Lihtsa ja kiire andmeside tulemusena suureneb operatiivsus reageerimisel sündmustele - ootamatust tellimusest purunenud rehvini.
Lae alla F-Track FM tootetutvustus siit.
F-Track annab ülevaate masinapargist tervikuna. Masinate paiknemine, sõidud, kütusekulud - kõik on luubi all. Lisaks operatiivne juhtimine ja teavitused.
Pidev reaalajas uuenev info masinate paiknemisest ja hõivatusest. Selge ülevaade liikuvate ja paigalseisvate, rakendatute ja mittetöötavate masinate osas. Kas valitud marsruut ja ja sõidukiirus olid optimaalsed? Kui pikk oli koorma laadimisaeg? Täpse vastuse saad, kui vaatad sõitmiste ajalugu maakaardil. Või veel parem - kasuta pleierit ja mängi sõit ise läbi!
Kaugjuhitav navigatsiooniterminal kabiinis loob kaarditoega kahepoolse andmeside autojuhi ja kontori vahel. Kontoris kaardile märgitud sihtkoht kantakse hiireklikiga autojuhi naviseadme ekraanile. Maksimaalne mõistetavus minimaalse infohulga kaudu! Juht võtab töö vastu ja navigaator juhatab ta kohale. Lisaks masinate asukohtadele ja hõivatusele on kontorile näha ka sihtkohainfo ja ülesande täitmiseks kuluv aeg. Teekond sihtkohta on jälgitav reaalajas. Täpsed suunised säästavad nii aega kui kütust. Kaardile visualiseeritud töökäsk kombineerituna navigaatori liiklussuunistega teeb autojuhi töö lihtsaks ja stressivabaks. Lisaks automatiseeritud teadetele võimaldab navigatsiooniterminal juhile ja kontorile kahepoolset infovahetust. Lihtsa ja kiire andmeside tulemusena suureneb operatiivsus reageerimisel sündmustele - ootamatust tellimusest purunenud rehvini.
Ühiskasutus on üks võimalustest masinapargi suuruse optimeerimisel. Broneerimissüsteem võimaldab kasutajal reserveerida endale sõiduki eelseisvaks perioodiks ning annab hea ülevaate ühisressursi rakendatusest üldse. Seadme paigaldusest sõltuvalt on broneerimisperioodil kesklukk ja signalisatsioon juhitavad kasutaja mobiiltelefonilt.
Parema ülevaatlikkuse huvides esitatakse andmeid tabelite kujul võrdlevalt. Sorteerimine loob võimaluse masinate pingeridade moodustamiseks kas kütusekulu, läbisõidu või mingi kolmanda mõõdiku põhjal. Sagedasti annab esitus graafikute või diagrammide kujul andmetest läbinähtavusele täiesti uue tasame. Hetkega saab selgeks, mis toimub masina kütusepaagis. Dünaamiline skaala toob selgelt esile ka mõneliitrise kao.
Registreerides kindla periooodilisusega külgeühendatud andurite näidud, tuvastades muutused andurite näitudes ning salvestades 24/7 kogu liikumisajaloo toodab F-Track süsteem pidevat ja kvaliteetset lähteandmestikku. Andmestiku töötlemine, filtreerimine ja koondamine loob kasutajale mitmeid erinevaid aruandeid. Aruanded kajastavad sõidu-, seisu- ja jõudeaegasid, töö- ja puhkeaegasid, liikumiskiiruseid. Samuti ka läbisõite, tankimisi, keskmist kütusekulu 100km ja mototunni kohta. Interaktiivne kasutajaliides võimaldab pidada sõidupäevikut ning seda ka odomeetri põhiselt. Lähtuvalt vajadusest saab kasutaja valida igale aruandele sobiva väljundformaadi, olgu see siis html, pdf, csv või xls.
Kiirendamised, pidurdamised, püsikiiruse hoidja kasutamine, mootori pöörded - need on muutujad keskmise kütusekulu võrrandis. Kõik otsivad võimalusi, et tehnika saaks ekspluateeritud säästlikult ja õigete võtetega. Pardakompuutrist registreeritud info võimaldab hinnata sõiduvõtteid ja veoki kasutamise heaperemehelikkust, mis lõpptulemusel väljendub ka säästetud kütuses.
F-Track süsteemi poolt toodetud andmed on täpsed ja usaldusväärsed. Need sobivad nii äriprotsesside analüüsiks kui ka palgaarvestuseks. Äritegevust analüüsib ja mõõdab majandustarkvara, palgaarvestust teostab raamatupidamisprogramm. Ühtmoodi hästi võivad F-Track süsteemi andmed olla lähteinfoks mõlemile. F-Track API on käepärane tööriist, mis lihtsal viisil võimaldab omavahel siduda kaks infosüsteemi. Formeeri elementaarne andmepäring ja tarbi kvaliteetseid andmeid otse F-Track süsteemi andmebaasist. Olgu need siis tööaeg, puhkeaeg, läbisõidetud kilomeetrid või midagi muud. Õige pisut kõige lihtsamat programmeerimistööd ja kogu andmeimport toimub automaatselt.
Väga tähtis on saada operatiivselt informeeritud probleemidest. Olulisemaks teavituseks peetakse SMS-alarmi kütusekao korral. Palju on esinenud juhtumeid, kui operatiivse reageerimise tulemusel on süüdlane kohapeal kinni peetud. Samuti on tähtis saada meeldetuletusi nii öelda rutiinsete kohustuste osas, nagu seda ülevaatus, kindlustus või peatselt eelseisev tehnohooldus. Alarmiedastus jagab sellised sündmused erinevatesse kategooriatesse ja võimaldab saada neist informeeritud kõige vahetumatel isikutel. Saad tekitada piiramatu hulga adressaate ja siduda need erinevate veokitega. Kombineerides neid seoseid teadete kategooriatega võid olla kindel, et õiged inimesed saavad kas emaili või SMSiga operatiivselt teavitatud erinevatest sündmustest. Olgu see siis turvaalarm, kütusekadu, hadusteade või oluline sõnum autojuhilt.
Luues ja hallates kasutajakontosid, saad oma töötajatele, äripartneritele või ka klientidele võimaldada juurdepääsu F-Track süsteemile. Keegi tahab saada konkreetse veoki mingit kindlat tüüpi aruannet. Keegi teine jällegi soovib jälgida kaubasaadetise liikumist. Kedagi kolmandat huvitab mingi kolmas detail. Paindlik süsteem võimaldab luua erinevate õigustasemete ja profiilidega alamkontosid ning siduda kasuatajatega erinevaid masinaid. Samuti saab konstrueerida ühendkontosid, mis koondavad ühe tunnuse alla erinevate vedajate veokeid.
Metrotec OÜ